piątek, 31 stycznia 2014

Liebsten Awards

To jeszcze nie nowy rozdział, który się nie pojawiał długo z powodu problemów technicznych, za co bardzo przepraszam :((
Zostałam nominowana do Liebsten Awards przez Alexandre Victorie, za co bardzo jej dziękuję :)
Nominacja do Liebsten Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował. 
1) Czy masz jakąś szczególną piosenkę, która kojarzy ci się z jakimś wydarzeniem?
Farba- "Chcę Tu Zostać" i The Script- "Hall of Fame". Mają dla mnie bardzo duże znaczenie i racja niosą za sobą wspomnienia, zarówno dobre jak i złe.
2) Czym inspirowałaś się przy tworzeniu bloga?

Tu? Pomysł wpadł mi pewnej bezsennej nocy. Wszystko zrodziło się w mojej głowie samo z siebie :)
3) Gdybyś na jeden dzień mogła zamienić się ciałem z jakąś gwiazdą (dowolnej płci) to kogo byś wybrała i dlaczego?

Hmmmm... Długo się zastanawiałam nad odpowiedzią na to pytanie. Chyba byłby to ktoś z One Direction, najprawdopodobniej Harry. Tłumacząc dlaczego akurat członka tego zespołu, to chciałabym poczuć tą atmosferę panującą na ich koncertach, gdzie wszyscy razem z tobą śpiewają tekst piosenki, płaczą razem z tobą, są szczęśliwi. No i zobaczyć jak to jest wygłupiać się z resztą. Harry'ego dlatego, aby móc zobaczyć co się dzieje w jego głowie haha. No i pomacać jego słodkie loczki... Ups, poniosło mnie trochę :) 
4) Lubisz czytać książki czy raczej trzymasz się od nich z daleka?

Czy lubię? Kocham! One są moim drugim światem, do którego uciekam kiedy tylko mogę. Bez nich, nie mogłabym żyć i nie przetrwałabym pewnego okresu w moim życiu.
5) Ile razy byłaś zakochana? Nie ważne czy z wzajemnością czy nie ;)

Dużo razy byłam zauroczona, że tak powiem. A Zakochana? Sama nie wiem.
6) "Jeśli chcesz rozśmie­szyć Bo­ga, opo­wiedz mu o twoich pla­nach na przyszłość." Jeśli dostałabyś możliwość porozmawiania z Bogiem o co, związanego z przyszłością, poprosiłabyś?

Aby moje marzenia się spełniły. Abym była szczęśliwa. Abym była silna, by przetrwać. Tylko tyle. Nic więcej.
7) Jak postrzegasz siebie za 15 lat?

Nie zastanawiałam się nad tym. Raczej takie pospolite, szare życie. Zależy, jak potoczy się najbliższa przyszłość..
8) Złapałaś złotą rybkę, która spełni twoje 3 życzenia, ale tylko te, które płyną z głębi serca. Jakie to będą?

Pokochać i być kochanym. Odnaleźć w sobie dawną mnie. Przestać przejmować się opinią innych.
9) Co najbardziej lubisz jeść?

Jeść? Ostatnio nienawidzę jedzenia, więc może napiszę co kochałam kiedyś. Szpinak z makaronem i kurczakiem. Wspomnienia...
10) Uprawiasz jakieś sporty? Jak tak to jakie?

Pływam. Tylko to kocham robić i robię. Czasami jak się nadarzy okazja, biegam.
11) Możesz wybrać 3 języki obce, które będziesz znała perfekcyjnie. Jakie wybierzesz i dlaczego akurat te?

Angielski, ponieważ chce zamieszkać kiedyś w Londynie lub gdziekolwiek w Australii. Francuski, ponieważ kocham ten język. I japoński, ewentualnie chiński, ponieważ kocham tą kulturę oraz mangę i anime :)

Nie nominuję nikogo, ponieważ nie czytam za dużo blogów, raczej tumblry. A te co czytam, nominowałam na moim drugim blogu ;)

Kocham was. Postaram się napisać niedługo rozdział.

Zakręcona

3 komentarze:

  1. Dzięki za odpowiedzi :) Dopiero teraz się skapnęłam, że nominowałam Cię, mimo ze ty mnie nominowałaś, upss...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie odpowiedziałas na pytania :)


    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K